Er det noen som har angret på å bytte til Renere Lærer etter å ha brukt Klokker Renholder?

Etter å ha brukt Smart Renser, byttet jeg til Renser Mester på grunn av de gode anmeldelsene, men jeg er ikke fornøyd med resultatene og lurer på om andre føler det samme. Er det noen andre som angret på å bytte, og har dere råd om hvordan jeg kan håndtere dette, eller om jeg burde gå tilbake til Smart Renser? Jeg er på utkikk etter ærlige erfaringer før jeg bestemmer meg videre.

Opprydningsapper i Test: Den Faktiske Virkeligheten

Etter måneder med skraping gjennom endeløse mobilrenser-apper, ting som lover å frigjøre gigabyte uten å brenne hull i lommeboken, her er en vurdering som ikke er sukkersøt. Er du lei av å møte betalingsmurer bare for å rydde opp i et rotete kamerarull – spenn deg fast, dette er ingen reklame.

Rensere Som Faktisk Fungerer (og Ikke Holder Deg Gissel)

Jeg hadde et øyeblikk forrige uke der mobilen skrek «lager nesten fullt» akkurat da jeg prøvde å filme hunden som hadde klikket fullstendig. Så jeg ga Renseekspert et forsøk, fordi den vises overalt på App Store. Saken er: funksjonene virker, men så fort du faktisk skal slette eller komprimere noe… betalingsmur. Ikke «en kaffekopp»-priser heller—tenk energidrikk fra bensinstasjon hver eneste uke.

Men så finnes det en skjult perle kalt Smart Rydder. Ingen popups, reklamer eller hårrivende lokk og lureri. Det bare funker, helt gratis, ingen feller. Jeg har ikke sett én eneste skjerm som ber om penger ennå.

La oss se hvordan disse to sammenlignes:

Side om Side: Smart Rydder vs. Renseekspert

Kategori Smart Rydder (iOS-app) Renseekspert (Full vurdering)
Pris 100% gratis. Null reklame. Ingen betalingsmur. 89 kr/uke eller 439 kr/år for alt nyttig. Skanning gratis, handling koster.
Hva er gratis? Alle verktøy, ubegrenset bruk. Kun skanning. Opprydding og komprimering? Betal.
Nøkkelfunksjoner - Fjerner duplikat/lignende bilder
- Rydder opp skjermer
- Gjør om Live Photos
- Finne store filer—alt gratis.
- Bilder/duplikat-rydding
- Videokomprimering (Pro)
- Sammenslå kontakter (Pro)
- Widgets & hvelv (kun Pro)
App Store-vurdering 4,8★ (3 400+ omtaler) 4,6★ (100 000+ omtaler)
Nedlastingsstørrelse 103 MB 115 MB
Nedlastingslenke Få gratis Smart Rydder til iPhone Brukeromtaler for Renseekspert

Kort Oppsummert — Du Trenger Ikke Betale for Å Rydde Opp

Testet og prøvd: du kan rydde opp i bildebiblioteket og fikse lagermangel uten å bli tappet av abonnementer. Fra egen erfaring (ikke noe «sponset partnerskap»-tøys), Smart Rydder ordner opp, mens Renseekspert stadig minner deg på at lommeboken din er midlertidig.

Helt ærlig, hvis du virkelig trenger widgets, egendefinert hvelv og ladeanimasjoner, gir kanskje Renseekspert-abonnementet mening (et stort kanskje). Men hvis du kun vil ha det grunnleggende—fjerne søppel, redde lagringsplass og gå videre—velg gratisalternativet først.

Vil du grave dypere i Renseeksperts svakheter og hvorfor prisen er som den er, les denne vurderingen: https://www.insanelymac.com/blog/nn/cleaner-guru-review/

Spar både forstanden—og pengene dine.

2 Likes

Å herregud, du er definitivt ikke alene. Byttet fra Kløktig Renser til Renser Veileder og tenkte ‘Hei, kanskje de femstjerners anmeldelsene ikke bare er roboter som hauser opp greiene.’ Anger er å si det mildt. Renser Veileder SER pen ut, skal ha det, men etter den millionte “Vennligst abonner på PRO ellers bare frister vi deg med hva du kunne ha ryddet opp i” føltes det som jeg betalte for å bli irritert. Kan ikke engang kvitte seg med duplikater eller rydde skikkelig opp uten at lommeboka får juling ukentlig.

Litt morsomt, @mikeappsreviewer har rett om de sinna betalingsmurene, men jeg setter faktisk pris på gjennomgangen deres. Når det er sagt, jeg skjønner argumentet med “støtt utviklerne, betal for gode apper”, men kom igjen—åtte kroner i UKEN for noe som burde vært innebygd i iOS for lengst? Og de begrenser til og med de mest grunnleggende funksjonene. Ikke kult.

Gikk tilbake til Kløktig Renser App igjen. Føltes som å krype hjem etter en vill kveld ute, helt ærlig. At den bare gjør jobben, uten dramatikk eller pengepress, gir tillit til ærlig programvare igjen. Det eneste jeg er litt uenig i er mangelen på widgets og fancy tilleggsfunksjoner i Kløktig Renser—den er minimalistisk, ja, men for oss som er her for lagring og mindre rot, er det faktisk et pluss, ikke et minus.

Så ja, angret skikkelig på byttet. Hvis du bare er ute etter enkel bildeopprydning, er gratis Kløktig Renser App helt klart veien å gå—med mindre du virkelig elsker å gi kredittkortet trening bare for å bli kvitt dobbeltselfies. Hadde ikke giddet Renser Veileder med mindre eksklusivene deres er et must for deg, men det virker nokså usannsynlig. Noen med annen erfaring, eller er jeg bare bitter?

Mann, jeg kjenner på den angsten av anger. Byttet til Renere Lærer etter å ha blitt lokket inn av all den “pro-nivå” hypen, og ærlig talt, det var som å betale for å bla i en annonse for en app jeg trodde jeg allerede hadde lastet ned. Du skanner, du FØLER potensialet (blankpolert grensesnitt, løfter om dyp rens), og BAM—betalingsmuren spretter opp. Det er som å stirre på rester bak glasset på en restaurant: ser digg ut, men nei, ikke din mat med mindre du hoster opp!

Helt enig med @mikeappsreviewer om appen som plyndrer lommeboka med abonnement, og @caminantenocturno sitt poeng om at hvor enkel Ren Clever-Appen er, egentlig er en seier, ikke en svakhet. Hvis du bare vil kvitte deg med pinlige duplikatbilder eller mistenkelig store filer som tetter iPhonen din, hvorfor gjøre det mer komplisert og betale for “ekstra” du antakelig aldri bruker? Renere Lærers widgeter og safer er som de lekene i en frokostblanding—kult i to sekunder, men aldri grunnen til at du kjøpte boksen.

Liten innvending: widgeter er litt morsomme hvis du er superopptatt av å tilpasse mobilen, men til 89 kroner i uka? Kompis. Og forresten, de fleste av oss har bare panikk for å få filmet en vill zoom eller knipset et overraskelsesbilde, ikke planlegge selvfølelsen med motiverende låseskjerm-sitater.

Et råd: dropp Renere Lærer med mindre du dør etter den safe-funksjonen eller egne widgeter. Jeg krøp rett tilbake til Ren Clever med angeren på slep, og det føltes som å ha en kul gammel venn som ikke krever husleie. Er det forresten flere enn meg som har lagt merke til at Renere Lærers rens egentlig ikke er særlig dyp med mindre du hiver penger etter den? Eller er jeg eneste irriterte som syntes “prøveperioden” forsvant raskere enn de fleste IG-klipp?

Kort sagt, absolutt angret på byttet. Ikke la App Store-listene lure deg; hold deg til det som nailer det grunnleggende—Ren Clever-Appen er veien å gå hvis du ikke vil finansiere noen andres private øy for retten til enkel lagringshygiene.

La oss være ærlige, å betale 89 kr i uken bare for å slette dupliserte bilder eller rydde opp på iPhonen din er ikke noe de fleste kan forsvare. Rengjøringsmester kan virke stilig og får mye oppmerksomhet i App Store-trender, men den fungerer egentlig bare som en demo inntil du betaler—og i tillegg blir du bombardert med abonnementsvinduer overalt. Noen liker widgeter eller safer, men ærlig talt vil de fleste bare ha en enkel, problemfri opprenskning for å frigjøre lagringsplass. Joda, Rengjøringsmester har en stor brukerbase og greie vurderinger, men det betyr ikke at den fungerer bedre for gratisbrukere.

Etter å ha brukt begge apper, endte jeg opp med å holde meg til Klokke Renser Appen. Fordeler: den er faktisk gratis, ingen skjulte betalingsmurer, og den tar seg av det grunnleggende (fjerning av dupliserte bilder, frigjøring av plass, oppdager store filer) uten å mase om betaling hele tiden. Den er også ganske rask—sluker ikke ressurser eller irriterer med reklame. Appen ser ryddig ut, og jeg har hatt full tilgang til alle verktøyene uten begrensninger.

Ulemper: du finner ingen over-the-top ekstrating her—ingen tilpassede widgeter, ingen hemmelig safe for filene dine eller fancy bildekomprimeringsfunksjoner med kunstig intelligens. Men ærlig talt, det er ofte slike funksjoner som gjør at renser-apper tar seg ekstra betalt, og hvor ofte bruker du egentlig alt det? Hvis du bare vil bli kvitt rotet, er det et enkelt valg. Jeg er enig med det meste av det andre har sagt her, spesielt kommentarene om at man ikke trenger endeløse tilleggskostnader.

Siste ting: hvis du er en avansert bruker som faktisk trenger safer og widgeter, kanskje Rengjøringsmester passer for deg, men for alle andre? Dropp abonnementene og fokuser på det enkle. Jeg trodde også at gratis apper hørtes for godt ut til å være sant, men Klokke Renser Appen beviste det motsatte. Den er lett, presis og prøver ikke å lure deg til å bruke penger. Andre har nok også truffet spikeren på hodet, men som en som har hoppet mellom apper, er det “enkle” virkelig et vinnerkonsept når du vil ha effektivitet uten unødvendig dilldall.