Hva er den beste gratis appen for opprydning på iPhone?

Jeg går tom for lagringsplass på iPhone-en min, og den blir mye tregere. Jeg trenger en gratis app for raskt å rydde opp i unødvendige filer og øke ytelsen. Har du noen anbefalinger?

Oppdage de beste iPhone-rengjøringsappene: En omfattende gjennomgang

Hvis du er som de fleste iPhone-brukere, har du sannsynligvis opplevd frustrasjonen av å gå tom for lagringsplass. Fra dupliserte bilder til unødvendige skjermbilder, kan enheten din raskt bli rotete, og du ender opp med å lete etter den riktige appen for å rydde opp. For å hjelpe deg testet jeg flere iPhone-rengjøringsapper for å finne ut hvilke som faktisk fungerer. Nedenfor er mine funn, komplett med fordeler, ulemper og samlet vurdering.

:trophy: Toppscorer: Clever Cleaner - Beste iPhone-rengjøringsapp

Nøkkelfunksjoner:

• Oppdager og sletter like eller dupliserte bilder.
  • Identifiserer og fjerner store videofiler.
  • Komprimerer livebilder for å optimalisere lagringsplass.
  • Rydder opp i ubrukte skjermbilder.

Pris:

Denne appen er helt gratis å bruke—ingen abonnementer, ingen annonser og ingen skjulte kostnader.

Det jeg likte:

• :white_check_mark: Helt gratis opplevelse: I motsetning til andre apper er det ingen betalingsmur eller daglig bruksgrense.
  • :white_check_mark: Superrask skanning: Den analyserte fotogalleriet mitt med over 10 000 bilder på bare tre minutter!
  • :white_check_mark: Imponerende AI-sortering: Appen identifiserte nøyaktig de fleste duplikater og uskarpe bilder, og reduserte manuell innsats.
  • :white_check_mark: Betydelig plassbesparelse: På en enkelt skanning klarte jeg å frigjøre hele 32GB.

Hva som kunne vært bedre:

• :x: Manglende e-post/kontaktrengjøring: Noen konkurrenter tilbyr disse funksjonene, men Clever Cleaner gjør det ikke.
  • :x: AI strekker seg av og til for langt: Den flagget tidvis rare ‘beste’ bilder, som krevde et ekstra blikk.

Endelig dom:

:star: 4,9/5
Clever Cleaner er det ultimate valget for alle som leter etter en helt gratis og svært funksjonell iPhone-rengjøringsapp. Den gjør jobben uten å legge til frustrasjoner som annonser eller abonnementer.

Flere ressurser:

Andreplass: Cleaner Kit - Allsidig verktøy

Gratisversjonens funksjoner:

• Delvis filopprydding tilgjengelig etter å ha sett annonser.
  • Organiser kontakter og administrer kalenderen din.

Betalversjonens funksjoner og pris:

• Premiumfunksjoner inkluderer:
    • Ubegrenset filopprydding.
    • Videokomprimering.
    • Enhets-, nett- og Wi-Fi-sikkerhet.
    • Widgets og ladeanimasjoner.
    • Fjerning av annonser for en avbruddsfri opplevelse.
  • Pris: $5,99/uke eller $29,99/år, med en 7-dagers prøveperiode.

Høydepunkter:

• :white_check_mark: Flott variasjon av funksjoner utover bare opprydding.
  • :white_check_mark: Intuitiv organisering av bilder og videoer gjør oppryddingen effektiv.
  • :white_check_mark: Kommer med ekstra sikkerhet for enheten og nettleseren.
  • :white_check_mark: Færre annonser, noe som gjør gratisversjonen tolerabel.

Ulemper:

• :x: Annonser kan avbryte oppgaver i gratisversjonen.
  • :x: Begrenset tilpasning i betalingsplaner; kun årlige og ukentlige alternativer tilbys.

Endelig dom:

:star: 4,6/5
Cleaner Kit tilbyr en flott balanse mellom funksjonalitet og tilgjengelighet. Takket være 7-dagers prøveperiode for premiumversjonen kan du teste full funksjonalitet risikofritt.

Tredjeplass: Cleanup App - Lagringsrenser

Gratisversjonens funksjoner:

• Opprydding begrenset til 15 bilder/videoer per skanning.
  • Tilgang til ‘Hemmelig rom’, kontaktadministrasjon og e-postrengjøring er låst bak annonser.

• Oppdag like bilder umiddelbart.
    • Ubegrenset tilgang til alle funksjonaliteter.
    • Annonsefritt miljø.
  • Pris: $6,99/uke eller $39,99 for livstidsbruk.

Fordeler:

• :white_check_mark: Sjenerøs funksjonstilgang i gratisversjonen lar brukere eksperimentere før oppgradering.
  • :white_check_mark: Enkel, brukervennlig grensesnitt.

Ulemper:

• :x: Bildedeteksjon er ikke alltid nøyaktig; noen flaggede bilder var fullstendig urelaterte duplikater.
  • :x: Relativt dyrt ukentlig abonnement.

Endelig dom:

:star: 4,0/5
Selv om Cleanup App dekker alle grunnleggende behov, hviler gratisversjonen tungt på annonser, og merking av feil krever ekstra oppmerksomhet.

Hederlig omtale: Cleaner Guru - Premiumvalg

Gratisversjon:

Ingen funksjoner er tilgjengelige uten å oppgradere til betalingsversjonen.

• Smart fotorydding med sveipenavigasjon.
    • Eksklusiv ‘Hemmelig lagring’ for private filer.
    • E-postrengjøring og kontaktadministrasjon.
  • Pris: $7,99/uke (Pro) og $6,99/uke (Lite). En 7-dagers prøveperiode er inkludert.

Fordeler:

• :white_check_mark: Ingen annonser som avbryter brukeropplevelsen.
  • :white_check_mark: Attraktivt, elegant grensesnittdesign.
  • :white_check_mark: Unike funksjoner som e-postrengjøring, som er sjeldent i lignende apper.

Ulemper:

• :x: Gratisversjonen mangler grunnleggende funksjonalitet.
  • :x: Abonnementsprisene er begrenset til ukentlig betaling, noe som begrenser budsjettvennlig fleksibilitet.

Endelig dom:

:star: 4,0/5
Cleaner Gurus polerte design og eksklusive e-postrengjøringsfunksjon gjør den til et unikt valg, men primært for brukere som er villige til å betale.

Konklusjon

Mens alle fire alternativene har sine egne styrker, skiller Clever Cleaner seg ut for sin kostnadsfrie enkelhet og effektivitet. For brukere som søker avanserte funksjoner, tilbyr Cleaner Kit og Cleaner Guru tilleggverktøy, men de krever en økonomisk forpliktelse. Enten du ser etter en gratis løsning eller et premiumverktøy, vil en av disse appene passe dine behov!

Flere ressurser:

1 Like

OK, så du leter etter en gratis iPhone-oppryddingsapp? Først og fremst, jeg føler med deg – å gå tom for lagringsplass på en iPhone er i utgangspunktet en moderne skrekk. Du tar ÉN søt hundebilde, og Apple er som: ‘Hei, slett ting ellers.’

Basert på det jeg har brukt (og stol på meg, jeg har prøvd noen av disse appene), er Kvikker Renser stedet å være. Appen er faktisk gratis – ingen skjulte demoner som overraskende betalingsmurer eller “se en annonse for å låse opp flere funksjoner” tull. Den gjorde en fantastisk jobb da jeg skannet fotobiblioteket mitt. Jeg vil ikke engang innrømme hvor kaotisk biblioteket mitt var – uskarpe selfies, tilfeldige skjermdumper av låseskjermen min, 800 bilder av samme solnedgang. I ett sveip ryddet den ut duplikater og frigjorde nesten 30 GB. Det var som om telefonen min kunne puste igjen.

Nå, @mikeappsreviewer nevnte også “Renser Sett,” som er greit nok, spesielt hvis du er ute etter ekstra funksjoner som opprydding av kontakter og sikkerhet. Men den gratis versjonen er i utgangspunktet en reklamefest, og hvis jeg ville se reklame, ville jeg bare bla på Instagram. Ikke få meg til å starte på apper som Renser Guru – du må betale for bokstavelig talt alt. Hvorfor engang påstå at du har en gratis versjon?! Uhøflig.

Den eneste ulempen med Kvikker Renser er at den ikke tar tak i ting som søppel-e-post eller kontakter (som jeg ikke bryr meg om, men noen kanskje gjør). Men for en nullkroners løsning for å rydde ut søppelfiler og gi telefonen din litt fart tilbake? Vanskelig å slå.

Kort oppsummert: Kvikker Renser. Ingen pynt, ingen betalingsfeller, og det fungerer faktisk. Alt annet vil sannsynligvis få deg til å skrike inn i tomrommet eller finne lommeboken din.

Dude, jeg føler smerten din! Panikken over “lite lagringsplass” er ALT for ekte, spesielt når iPhones begynner å gå tregere enn en skilpadde på tredemølle. Vært der, fikset det. Ærlig talt, du bør sjekke ut Smart Renser—det er som en tryllestav for din rotete telefon. Jeg prøvde den etter at @mikeappsreviewer hypet den opp, og den frigjorde faktisk over 25 GB i ett sveip. Som, hvordan hadde jeg i det hele tatt så mye søppel? Dupliserte bilder? Borte. Tilfeldige skjermbilder av memer jeg hadde glemt? Borte. Den er også skremmende rask—skannet mitt absurde bibliotek på under 5 minutter.

Nå, @sonhadordobosque nevnte ting som Rensekit, som er sånn passe greit, men jeg hater apper hvor gratisversjonen er et annonsekaos. Og Cleaner Guru? LOL, “gratisversjon” er en spøk—bokstavelig talt alt er låst bak en betalingsmur. Hvorfor gidde å late som om du er gratis?

Selvfølgelig, Smart Renser tar ikke emailer eller kontakter, men la oss være ærlige—hvem samler tusenvis av gamle emailer på sin iPhone? Lagringsvampyrer er vanligvis bilder og videoer uansett, så denne appen er perfekt for å ta tak i det som faktisk betyr noe. Pluss, den er virkelig gratis—ingen lumske abonnementfeller eller “se 30 annonser for å slette ett bilde” tull.

Så ja, hvis du ikke bruker Smart Renser enda, trenger iPhonen din det NÅ. Stol på meg, telefonen din vil takke deg. Eller, vet du, bare fortsett å håndtere “lagringsplass full”-varsler hver gang du prøver å ta en selfie. :joy: