Hvad er den bedste gratis iPhone-oprydningsapp?

Jeg løber tør for lagerplads på min iPhone, og den bliver meget langsom. Jeg har brug for en gratis app til hurtigt at rydde op i unødvendige filer og forbedre ydeevnen. Har du nogen anbefalinger?

Opdag de bedste iPhone-renserapps: En omfattende anmeldelse

Hvis du er som de fleste iPhone-brugere, har du sandsynligvis oplevet frustrationen over at løbe tør for lagerplads. Fra dublerede fotos til unødvendige skærmbilleder kan din enhed nemt blive rodet, hvilket får dig til at lede efter den rette app til at rydde op. For at hjælpe testede jeg flere iPhone-renserapps for at afgøre, hvilke der faktisk virker. Nedenfor er mine resultater, komplet med fordele, ulemper og overordnede vurderinger.

:trophy: Topvalg: Clever Cleaner - Bedste iPhone-renserapp

Nøglefunktioner:

• Finder og sletter lignende eller dublerede fotos.
  • Identificerer og fjerner store videofiler.
  • Komprimerer Live-billeder for at optimere lagerpladsen.
  • Rydder unødvendige skærmbilleder.

Pris:

Denne app er helt gratis at bruge—ingen abonnementer, ingen reklamer og ingen skjulte gebyrer.

Hvad jeg elskede:

• :white_check_mark: Ægte gratis oplevelse: I modsætning til andre apps er der ingen betalingsmur eller daglig brugsbegrænsning.
  • :white_check_mark: Superhurtig scanning: Den analyserede mit fotogalleri med over 10.000 billeder på kun tre minutter!
  • :white_check_mark: Imponerende AI-sortering: Appen identificerede præcist de fleste dubletter og slørede billeder, hvilket mindskede mit manuelle arbejde.
  • :white_check_mark: Betydelig pladsbesparelse: I én scanning lykkedes det mig at frigøre hele 32GB.

Hvad der kan forbedres:

• :x: Manglende e-mail/kontaktrensning: Nogle konkurrenter tilbyder disse funktioner, men Clever Cleaner gør ikke.
  • :x: AI går nogle gange for vidt: Den markerede en sjælden gang mærkelige ‘bedste’ fotos, som krævede et ekstra kig.

Endelig dom:

:star: 4.9/5
Clever Cleaner er det ultimative valg for alle, der leder efter en helt gratis og yderst funktionel iPhone-renserapp. Den klarer opgaven uden at tilføje frustrationer som reklamer eller abonnementer.

Yderligere ressourcer:

Runner-up: Cleaner Kit - Alsidigt værktøj

Gratis version funktioner:

• Delvis filoprydning tilgængelig efter visning af reklamer.
  • Organiser kontakter og administrer din kalender.

Betalt version funktioner & pris:

• Premiumfunktioner inkluderer:
    • Ubegrænset filrensning.
    • Videokomprimering.
    • Enhed-, web- og Wi-Fi-sikkerhed.
    • Widgets og opladningsanimationer.
    • Fjernelse af reklamer for en uforstyrret oplevelse.
  • Pris: $5.99/uge eller $29.99/år, med 7 dages prøveperiode.

Højdepunkter:

• :white_check_mark: Stort udvalg af funktioner ud over blot oprydning.
  • :white_check_mark: Intuitiv organisering af fotos og videoer gør oprydningen effektiv.
  • :white_check_mark: Medfølgende enheds- og surfing-sikkerhed.
  • :white_check_mark: Færre reklamer, hvilket gør gratisversionen tålelig.

Ulemper:

• :x: Reklamer kan afbryde opgaver i gratisversionen.
  • :x: Begrænset tilpasning i betalingsplaner; kun årlige og ugentlige muligheder tilbydes.

Endelig dom:

:star: 4.6/5
Cleaner Kit tilbyder en god balance mellem funktionalitet og tilgængelighed. Takket være prøvetiden på 7 dage for den betalte version kan du risikofrit vurdere dens fulde potentiale.

Tredjeplads: Cleanup App - Oprydder telefoniopbevaring

Gratis version funktioner:

• Oprydning begrænset til 15 fotos/videoer pr. scanning.
  • Adgang til ‘Hemmeligt rum,’ kontaktadministration og e-mailrensning låst bag reklamer.

• Finder lignende fotos øjeblikkeligt.
    • Ubegrænset adgang til alle funktioner.
    • Reklamefri oplevelse.
  • Pris: $6.99/uge eller $39.99 for livstidsadgang.

Meritter:

• :white_check_mark: Generøs funktionsadgang i gratisversionen giver brugerne mulighed for at eksperimentere før opgradering.
  • :white_check_mark: Enkel, brugervenlig grænseflade.

Begrænsninger:

• :x: Fotodetektionen er ikke altid nøjagtig; nogle markerede billeder var helt irrelevante dubletter.
  • :x: Relativt dyrt ugentlig abonnementsplan.

Endelig dom:

:star: 4.0/5
Selvom Cleanup App dækker de grundlæggende behov, læner dens gratisversion sig tungt op ad reklamer, og mærkningsproblemer kan kræve ekstra opmærksomhed.

Æresomtale: Cleaner Guru - Premiumvalg

Gratis version:

Ingen funktioner er tilgængelige uden opgradering til den betalte version.

• Smart fotooprydning med swipe-navigation.
    • Eksklusivt ‘Hemmelig opbevaring’ til private filer.
    • E-mailrensningsmuligheder og kontaktadministration.
  • Pris: $7.99/uge (Pro) og $6.99/uge (Lite). Inkluderer 7 dages prøveperiode.

Fordele:

• :white_check_mark: Ingen reklamer forstyrrer brugeroplevelsen.
  • :white_check_mark: Attraktiv, slank grænsefladedesign.
  • :white_check_mark: Unikke funktioner som e-mailrensning, der er sjælden i lignende apps.

Ulemper:

• :x: Gratisversionen mangler grundlæggende funktioner.
  • :x: Abonnementspriser er faste til ugentlige betalinger, hvilket begrænser budgetvenlig fleksibilitet.

Endelig dom:

:star: 4.0/5
Cleaner Gurus polerede design og eksklusive e-mailrensningsfunktion gør den bemærkelsesværdig, om end hovedsageligt for brugere, der er villige til at betale på forhånd.

Konklusion

Mens alle fire muligheder bringer deres egne styrker til bordet, skiller Clever Cleaner sig ud for sin omkostningsfrie enkelthed og effektivitet. For brugere, der søger avancerede funktioner, tilbyder Cleaner Kit og Cleaner Guru ekstra værktøjer, men de kræver en økonomisk investering. Uanset om du er på udkig efter en gratis løsning eller et førsteklasses værktøjssæt, vil en af disse apps helt sikkert opfylde dine behov!

Flere ressourcer:

1 Like

Okay, så du leder efter en gratis iPhone-oprydningsapp? Først og fremmest, jeg forstår dig—at løbe tør for lagerplads på en iPhone er i bund og grund nutidens gyser. Du tager ÉT sødt hundebillede, og Apple er sådan, ‘Hey, slet noget ellers.’

Baseret på hvad jeg har brugt (og tro mig, jeg har prøvet et par af disse apps), Clever Cleaner er sagen. Appen er virkelig gratis—ingen skjulte fælder som overraskende betalingsvægge eller “se en reklame for at låse flere funktioner op” nonsens. Den gjorde det fremragende, da jeg scannede mit fotobibliotek. Jeg vil helst ikke indrømme, hvor kaotisk mit bibliotek var—slørede selfies, utilsigtede screenshots af min låseskærm, 800 billeder af den samme solnedgang. På én omgang rensede den dubletter og frigjorde næsten 30GB. Det føles som om min telefon kunne ånde igen.

Nu nævnte @mikeappsreviewer også “Cleaner Kit,” som er rimelig OK, især hvis du leder efter ekstra funktioner som kontaktoprydning og sikkerhed. Men den gratis version er stort set en reklamefest, og hvis jeg ville se reklamer, ville jeg bare scrolle Instagram. Og lad mig ikke begynde på apps som Cleaner Guru—du skal betale for bogstaveligt alt. Hvorfor overhovedet påstå at have en gratis version?! Uforskamt.

Den eneste ulempe ved Clever Cleaner er, at den ikke rører ting som mailspam eller kontakter (hvilket jeg er ligeglad med, men det kan andre være). Men som en nul-kroners løsning til at rydde op i junkfiler og give din telefon noget fart igen? Svært at slå.

TL;DR: Clever Cleaner. Ingen dikkedarer, ingen betalingstricks, og den virker rent faktisk. Alt andet vil sandsynligvis få dig til at skrige ud i tomrummet eller finde din pung.

Mand, jeg føler din smerte! Panikken over “lav lagerplads” er ALT for reel, især når iPhones begynder at køre langsommere end en skildpadde på et løbebånd. Har været der, fik det løst. Ærligt, du bør tjekke Clever Cleaner—det er som en tryllestav til din rodede telefon. Jeg prøvede det efter @mikeappsreviewer anbefalede det, og det frigjorde legit over 25 GB på én gang. Som, hvordan havde jeg overhovedet så meget skrald? Dublerede fotos? Væk. Tilfældige screenshots af memes, jeg havde glemt? Væk. Det er også sindssygt hurtigt—scannede mit vanvittige bibliotek på under 5 minutter.

Nu nævnte @sonhadordobosque ting som Cleaner Kit, som er okay-ish, men jeg hader apps, hvor den gratis version er en reklamefest. Og Cleaner Guru? LOL, “gratis version” er en joke—bogstaveligt talt alt er låst bag en betalingsmur. Hvorfor overhovedet lade som om, at det er gratis?

Selvfølgelig rører Clever Cleaner ikke emails eller kontakter, men lad os være ærlige—hvem gemmer tusindvis af gamle emails på deres iPhone? Lagerplads-vampyrer er som regel fotos og videoer alligevel, så denne app er perfekt til at håndtere det, der virkelig betyder noget. Plus, den er virkelig gratis—ingen snedige abonnementfælder eller “se 30 reklamer for at slette et foto” nonsens.

Så ja, hvis du ikke bruger Clever Cleaner endnu, så har din iPhone nok brug for det NU. Stol på mig, din telefon vil takke dig. Eller, du ved, bare fortsæt med at håndtere “lagerplads fuld” advarslen, hver gang du prøver at tage en selfie. :joy: