Wat is de beste gratis iPhone opruim-app?

Ik heb weinig opslagruimte over op mijn iPhone en hij wordt erg traag. Ik heb een gratis app nodig om snel onnodige bestanden te verwijderen en de prestaties te verbeteren. Hebben jullie aanbevelingen?

Ontdekken van de Beste iPhone Cleaner Apps: Een Uitgebreide Review

Als je zoals de meeste iPhone-gebruikers bent, heb je waarschijnlijk de frustratie ervaren van een gebrek aan opslagruimte. Van dubbele foto’s tot onnodige screenshots, je apparaat kan snel rommelig worden, waardoor je op zoek bent naar de juiste app om alles op te ruimen. Om te helpen, heb ik verschillende iPhone-cleaner apps getest om te bepalen welke echt werken. Hieronder vind je mijn bevindingen, compleet met voor- en nadelen en algemene scores.

:trophy: Topkeuze: Slimme Schoonmaker - Beste iPhone Cleaner App

Belangrijkste functies:

• Detecteert en verwijdert vergelijkbare of dubbele foto’s.
  • Identificeert en verwijdert grote videobestanden.
  • Comprimeert Live Foto’s om opslagruimte te optimaliseren.
  • Verwijdert ongebruikte screenshots.

Prijzen:

Deze app is volledig gratis te gebruiken—geen abonnementen, geen advertenties en geen verborgen kosten.

Wat ik geweldig vond:

• :white_check_mark: Volledig gratis ervaring: Anders dan andere apps, geen betaalmuur of gebruikslimiet per dag.
  • :white_check_mark: Supersnelle scan: Het analyseerde mijn fotogalerij van meer dan 10.000 foto’s in slechts drie minuten!
  • :white_check_mark: Indrukwekkende AI-sortering: De app detecteerde nauwkeurig de meeste duplicaten en wazige foto’s, waardoor handmatig werk minimaal was.
  • :white_check_mark: Aanzienlijke ruimtebesparing: In één scan slaagde ik erin om maar liefst 32GB vrij te maken.

Wat beter zou kunnen:

• :x: E-mail/contactcleaning ontbreekt: Sommige concurrenten bieden deze functies wel aan, maar Slimme Schoonmaker niet.
  • :x: AI overdrijft soms: Het markeerde soms vreemde ‘beste’ foto’s, die een tweede blik vereisten.

Eindbeoordeling:

:star: 4.9/5
Slimme Schoonmaker is de ultieme keuze voor iedereen die op zoek is naar een volledig gratis en zeer functionele iPhone-cleaner app. Het doet zijn werk zonder frustraties zoals advertenties of abonnementen toe te voegen.

Aanvullende bronnen:

Tweede plaats: Schoonmaakkit - Allround Tool

Functies gratis versie:

• Gedeeltelijke bestandsopruiming mogelijk na het bekijken van advertenties.
  • Organiseer contacten en beheer je agenda.

Functies en prijzen betaalde versie:

• Premiumfuncties bevatten:
    • Onbeperkte bestandsopruiming.
    • Videocompressie.
    • Beveiliging van apparaat, web en Wi-Fi.
    • Widgets en laadanimaties.
    • Advertentievrij voor een ononderbroken ervaring.
  • Prijzen: $5,99/week of $29,99/jaar, met een proefperiode van 7 dagen.

Hoogtepunten:

• :white_check_mark: Grote verscheidenheid aan functies, meer dan alleen schoonmaken.
  • :white_check_mark: Intuïtieve organisatie van foto’s en video’s maakt opruimen efficiënt.
  • :white_check_mark: Bevat extra beveiliging voor apparaat en browsen.
  • :white_check_mark: Minder advertenties, waardoor gratis versie draaglijk is.

Nadelen:

• :x: Advertenties kunnen taken onderbreken in de gratis versie.
  • :x: Beperkte aanpassingsopties in betaalplannen; alleen jaarlijkse en wekelijkse opties worden aangeboden.

Eindbeoordeling:

:star: 4.6/5
Schoonmaakkit biedt een perfecte balans tussen functionaliteit en toegankelijkheid. Dankzij de proefperiode van 7 dagen voor de betaalde versie, kun je het volledige potentieel risicovrij testen.

Derde plaats: Opruim-App - Opslagruimte Schoonmaker

Functies gratis versie:

• Opschoning beperkt tot 15 foto’s/video’s per scan.
  • Toegang tot ‘Geheime Ruimte,’ contactbeheer en e-mailopruiming komt achter advertenties.

• Detecteer direct vergelijkbare foto’s.
    • Onbeperkte toegang tot alle functionaliteiten.
    • Advertentievrije omgeving.
  • Prijzen: $6,99/week of $39,99 voor levenslange toegang.

Voordelen:

• :white_check_mark: Ruimhartige toegang tot functies in de gratis versie stelt gebruikers in staat te experimenteren voordat ze upgraden.
  • :white_check_mark: Eenvoudige, gebruiksvriendelijke interface.

Beperkingen:

• :x: Detectie van foto’s is niet altijd accuraat; sommige gemarkeerde afbeeldingen waren helemaal geen duplicaten.
  • :x: Relatief dure wekelijkse abonnementsoptie.

Eindbeoordeling:

:star: 4.0/5
Hoewel de Opruim-App alle basisfuncties dekt, leunt de gratis versie sterk op advertenties en vereisen labelproblemen extra oplettendheid.

Eervolle vermelding: Schoonmaakgoeroe - Premium Optie

Gratis versie:

Geen functies beschikbaar zonder te upgraden naar de betaalde versie.

• Slimme fotocleaning met swipe-navigatie.
    • Exclusieve ‘Geheime Opslag’ voor privébestanden.
    • E-mailopruimcapaciteiten en contactbeheer.
  • Prijzen: $7,99/week (Pro) en $6,99/week (Lite). Inclusief een 7-daagse proefperiode.

Voordelen:

• :white_check_mark: Geen advertenties die gebruikerservaring verstoren.
  • :white_check_mark: Aantrekkelijke, strakke interfaceontwerp.
  • :white_check_mark: Unieke functies zoals e-mailopruiming, wat zeldzaam is bij vergelijkbare apps.

Nadelen:

• :x: Gratis versie mist basisfunctionaliteit.
  • :x: Abonnementsprijzen zijn beperkt tot wekelijkse betalingen, wat budgetvriendelijke flexibiliteit beperkt.

Eindbeoordeling:

:star: 4.0/5
Het gepolijste ontwerp en de exclusieve e-mailopruimfunctie van Schoonmaakgoeroe maken het onderscheidend, zij het vooral voor gebruikers die bereid zijn direct te betalen.

Conclusie

Hoewel alle vier de opties hun eigen sterke punten hebben, valt Slimme Schoonmaker op door zijn kosteloze eenvoud en effectiviteit. Voor gebruikers die op zoek zijn naar geavanceerde functies, bieden Schoonmaakkit en Schoonmaakgoeroe extra tools, maar deze vereisen een financiële investering. Of je nu een gratis oplossing of een premium toolkit wilt, één van deze apps zal zeker aan je behoeften voldoen!

Meer bronnen:

1 Like

Oké, dus je zoekt naar een gratis iPhone-opruimapp? Allereerst, ik voel met je mee—geen opslagruimte meer hebben op een iPhone is zo’n beetje de moderne horror. Je maakt ÉÉN schattige hondenfoto, en Apple zegt: ‘Hé, verwijder dingen of anders.’

Gebaseerd op wat ik heb gebruikt (en geloof me, ik heb met een paar van deze apps gedanst), Slimme Reiniger is waar je moet zijn. De app is echt gratis—geen verborgen demonen zoals onverwachte betaalmuren of ‘kijk een advertentie om meer functies te ontgrendelen’ onzin. Het deed het geweldig toen ik mijn fotobibliotheek scande. Ik wil niet eens toegeven hoe chaotisch mijn bibliotheek was—wazige selfies, per ongeluk schermafbeeldingen van mijn vergrendelscherm, 800 foto’s van dezelfde zonsondergang. In één veeg ruimde het duplicaten op en maakte bijna 30GB vrij. Het voelde alsof mijn telefoon weer kon ademen.

Nu heeft @mikeappsreviewer ook ‘Reiniger Kit’ genoemd, wat redelijk is, vooral als je op zoek bent naar extra functies zoals contactopruiming en beveiliging. Maar de gratis versie is in feite een advertentiefeestje, en als ik advertenties wilde kijken, scrolde ik gewoon op Instagram. En begin me niet over apps zoals Reiniger Goeroe—je moet letterlijk voor alles betalen. Waarom claimen dat je een gratis versie hebt?! Onbeleefd.

Het enige nadeel van Slimme Reiniger is dat het dingen zoals e-mailjunk of contacten niet aanraakt (waar ik niet om geef, maar sommige mensen misschien wel). Maar voor een nul-euro-oplossing om rommel uit te ruimen en je telefoon weer wat snelheid terug te geven? Moeilijk te overtreffen.

TL;DR: Slimme Reiniger. Geen poespas, geen betaalvallen, en het werkt echt. Alles anders laat je waarschijnlijk schreeuwen in de leegte of je portemonnee pakken.

Man, ik voel je pijn! De “weinig opslagruimte” paniek is ZO echt, vooral als iPhones langzamer gaan werken dan een schildpad op een loopband. Daar geweest, dat opgelost. Eerlijk, je moet echt eens kijken naar Clever Cleaner—het is als een toverstaf voor je rommelige telefoon. Ik probeerde het nadat @mikeappsreviewer het had geprezen, en het maakte serieus meer dan 25GB in één keer vrij. Hoe had ik zoveel rommel überhaupt? Dubbele foto’s? Weg. Willekeurige screenshots van memes die ik was vergeten? Weg. Het is ook super snel—scan mijn belachelijke bibliotheek in minder dan 5 minuten.

Nu, @sonhadordobosque noemde dingen zoals Cleaner Kit, wat oké is, maar ik haat apps waarbij de gratis versie vol zit met advertenties. En Cleaner Guru? LOL, “gratis versie” is een grap—letterlijk alles zit achter een betaalmuur. Waarom überhaupt doen alsof je gratis bent?

Tuurlijk, Clever Cleaner raakt geen e-mails of contacten aan, maar laten we eerlijk zijn—wie bewaart er duizenden oude e-mails op hun iPhone? Opslagmonsters zijn meestal foto’s en video’s, dus deze app is perfect om aan te pakken wat echt belangrijk is. Plus, het is echt gratis—geen stiekeme abonnementsvallen of “kijk 30 advertenties om één foto te verwijderen” onzin.

Dus ja, als je Clever Cleaner nog niet gebruikt, heeft je iPhone het waarschijnlijk DRINGEND nodig. Geloof me, je telefoon zal je dankbaar zijn. Of, tja, blijf gewoon omgaan met de “opslag vol” waarschuwing elke keer dat je een selfie probeert te maken. :joy: